nedelja, maj 01, 2005

Živel 1. maj!

Ne glede na to, kaj pravi naslov, nisem nad letošnjim prvim majem prav nič navdušen. Pravzaprav preživljam prav lenoben vikend in se nameravam maksimalno relaksirat. Ne samo od službe temveč tudi od staršev, ki jih že 4. dan ni doma in je pravi blagoslov! Ja, pr teh letih sm še vedno doma. Ne bom več dolg :)

Drugače sem maloprej prišel domov. Po mesecu dni odlašanja sem se končno spravil teči v Mostec in ugotovil... da sem čisto brez kondicije! Komaj sem pretekel 3 km v času 16m52s. Si ne predstavljam kako bom tekel 12 km na maratonu naslednjo soboto. Verjetno nikakor. Sicer mi pa to začenja it že na živce. Zakaj bi se sploh moral ukvarjat s tekom, če mi ne paše? Zato, ker vsi to pričakujejo od mene? Trenutno je tako, da se počutim prisiljenega v tek. Ni dovolj da 3-krat na teden hodim na treninge in bom zdaj še 2-krat tedensko hodil plavat? Ja, včeraj je bil moj prvi dan na bazenu in bilo je super :) Po mojem bo čist vredu za kaj več itak nimam časa, ker bi ga moral vzeti drugje, tega pa nočem.