petek, marec 24, 2006

Svashta

Kako mi grejo na jetra dnevi kot je ta, ko zunaj sije sonce, jaz pa v pisarni. Upam, da mi popoldan rata skočit na Šmarno goro in vsaj malo izkoristit lep dan. Zvečer me tako ali tako čaka otvoritev razstave v Kiberpipi in bom moral bit fin in oh in sploh prijazen. Bojda naj bi imel vsak gostujoči še kratek govor. Buh.. sej ne vem o čem bom govoril. Kakšne ideje?

Za šiht še zmer ne vem kva bo. V bistvu mam še eno ponudbo ampak se ne morem odločit. Tisti strah, kako bo, me blokira. Razmišljam da bi kar sprejel ponudbo in videl. Če ne probaš, ne moreš vedet. Lahko pa 100 let fantaziraš o tem kako bi lahko bilo. Morda bo to pravi šiht zame, morda ne bo. Konec koncev bom v življenju verjetno zamenjal še veliko delovnih mest in podjetij. In nekako tudi upam, da ne bom celo življenje programer.

Zdravje mi po malo nagaja vendar nič resnega. Samo tečno je to praskanje po grlu, ker traja že cel teden. Pijem čajčke ma nič ne pomaga. Najbrž bo minilo samo od sebe.

P.S. Ne morem verjeti, da še vedno nihče ni ugotovil oz. niti poskušal ugotoviti (razen Mojce), kateri je naš blok na spodnji sliki. Katastrofa. Disaster!

3 Comments:

At 24/3/06 16:56, Blogger Vesna said...

Če pa je tak težko napisat/opredelit, kateri bi naj bil vaš blok.
Tisti na sredini. Se pravi ne prvi in drugi od spodaj navzgor. In ne tretji in četrti od spodaj navzgor. Pri čimer je ta četrti bel.

Ti ni jasno katerega mislim?

No, saj sem ti rekla, da ti ne znam prostorsko orisat katerega mislim. :)

 
At 24/3/06 23:06, Blogger Mayhem said...

Mislim da ne misliš na pravega ;)

 
At 25/3/06 17:29, Blogger Vesna said...

Šment!

Ne bom poskušala še enkrat! ;)

 

Objavite komentar

<< Home