ponedeljek, junij 18, 2007

Kritika (rant)

Kot se nekateri spomnite, je 'moj' foto-aparat pred kratkim crknil. Danes sem pomislil na to, da bi lahko poklical servis in se pozanimal koliko bi stalo popravilo. Na zastopstvu za Minolto so me napotili na 3A servis. Nemudoma sem jih poklical in dobil odzivnik, ki ti pove katero številko pritisneš za to in ono. V upanju, da bom dobil kakšnega serviserja, sem pritisnil '0'. Pričakoval bi zvonenje ampak zgodilo se ni nič! Tišina! Poklical sem še 2x in poskusil ostali dve možnosti ter v obeh primerih spet dobil ozivnik. Ko sem po kosilu poklical ponovno, se je končno oglasila ena gospa ter me vezala na servis. Seveda niti tokrat ni zvonilo. Moram priznati, da sem besen in razočaran nad tako bedno podporo. Upam, da bo mail kaj pomagal sicer bom moral tja osebno. V tem primeru jih bom najprej pošteno nahrulil!

Oznake: ,