četrtek, januar 31, 2008

Tud to je lajf

Zadnjič sm uspešno opral prvo žehto v življenju. Dans so na vrsti temno modre in črne stvari. Kaj bom s pisanimi, mi še ni čisto jasno :) Stanovanje je spet potrebno temeljitega čiščenja in pospravljanja. Isto velja tudi za moje podstrešje.. zmeden sm v P.M. in mam občutek, da se mi ruši sistem. Filam si dneve, po drugi strani pa si želim preživeti kakšen popoldan v miru in brez obveznosti (ali pa kar cel teden) ampak mi kar ne uspe. Včasih mi je žal, da se takrat nisem odselil na Irsko, čeprav nisem dobil službe pri Hermesu. Mal sm gledal cene stanovanj v Ljubljani. Ljudje, a ste vi normalni?! Že lep čas se govori o tem kako naj bi se cene nepremičnin stabilizirale. Ma klinc! Rastejo ko zmešane! Res mi ni jasno. Ves čas se nekaj gradi, cene pa še kr rastejo. Fak off vse skup.

Oznake:

1 Comments:

At 31/1/08 19:04, Anonymous Anonimni said...

Na Irskem bi imel prav tako mess na podstrešju. Verjetno bi ga prekrivala plast domotožja, tako da ga še zaznal ne bi prav.

Pisane pereš prav tako kot črne in temno modre, lepo pri 30-40, pa ne bo nič narobe.

In cene stanovanj? Se lepo stabilizirajo v denarnicah veleposestnikov in mešetarjev. Kaj se pritožuješ? :)

 

Objavite komentar

<< Home