četrtek, november 26, 2009

Doma ali na svojem?

Na Valu 202 sem zjutraj poslušal zanimivo oddajo v kateri so poslušalci govorili o tem, ali živijo na svojem ali pri starših ter zakaj. Pravijo, da se mladi danes kasneje selijo od doma kot pred leti, kar po svoje razumem. Živeti pri starših je udobno in poceni. Stanovanja so (kljub recesiji) draga, država pa nič ne naredi, da bi bil najem stanovanja cenejši in prijaznejši za obe stranki. Veliko se sicer govori o pravicah najemnikov, a žal se le-te praktično ne upoštevajo. Posledično so najemnine visoke, stanovanja pogosto v slabem stanju, oddana na črno z izgovorom "če hočeš pogodbo, bo stanovanje toliko dražje" in podobno. Zato po drugi strani ni čudno, da še vedno prevladuje mentaliteta "lastno stanovanje za vsako ceno", ki jo nepremičninarji s pridom izkoriščajo. Tako smo/bomo dobili celo generacijo ljudi zadolženih za 15, 20 in več let. Drugi spet, imajo to srečo, da stanovanje/hišo dobijo od staršev. Lepo tem srečnežem. Kaj pa ostali?

Sam sem se odselil malo pred dopolnjenim 30. letom in žal mi je le, da tega nisem storil prej! Živim v najemniškem stanovanju, kar ni poceni, ampak to je cena svodobe.

Oznake: , ,

2 Comments:

At 31/1/10 20:00, Anonymous Anonimni said...

Delo, 30.01.2010, SP, Miha Mazzini: "Nepremičninske zgodbe - Na svoji parceli"

 
At 18/6/10 15:55, Blogger PF said...

Komaj sem čakala, da zaključim srednjo šolo in grem na faks. Od 19 leta sem tako na svojem (najem, seveda) in ni mi žal. :)

Mazzinijev članek, zares odličen pa na: http://www.mihamazzini.com/slonadom/dom48.htm

 

Objavite komentar

<< Home