Avtocesta
Voznike na AC bi lahko razdelil na tri skupine: dirkači, počasnele in tisti vmes.
Prvi drvijo po AC kolikor se le da, ne upoštevajo omejitev in so izraziti nevrotiki. Če se dirkaču znajdeš na poti, se ti prilepi na rit in besno blenda dokler se ne umakneš ali pa te prehiti kar po desni. Cestninske postaje so za njih le manjša ovira, hitrost zmanjšajo tik preden peljejo skozi.
Za počasnele se svet ustavi pri 100km/h. Če počasnela naleti na kamion, mu vozi za ritjo dokler ni cesta popolnoma prazna in ga šele takrat prehiti. Še posebej nevarni so za dirkače saj radi nepričakovano skočijo na prehitevalni pas čemur sledi cviljenje zavor, blendanje in salva kletvic.
Tisti vmes smo pa že izumirajoča vrsta :)
-fin du part un-
2 Comments:
Moja delitev:
- tisti, ki vozijo z možgani
- ljudje na avtopilotu
Prvi se prilagodijo razmeram v prometu in na cesti, drugi pa vozijo po inerciji in ne opazijo ničesar okrog sebe. Zapeljejo se na kolesnice s svojo standardno hitrostjo, ki je ne menjajo niti v naselju, in ne jebejo žive sile. Če naletijo na počasnejšega, mu rinejo v prtljažnik - s svojo standardno in __nespremenljivo__ hitrostjo. To spremenijo samo, ko MOOORAJO zamenjati pas, ker zavijajo na obvoznico. Tam je kot zavijanja tako oster, da morajo dramatično žlajfat, sicer pa itak, če menjaš pas, moraš znižat brzino na 60, ker pri 90 se pasu menjat ne da. V bistvu pri menjavi pasu (torej spremembi) izgubi toliko psihične substance, da moramo po logiki verižne reakcije vedeti to tudi tisti, ki smo šele na cestninski postaji Brezovica.
Hja, ampak jaz res vozim med 100 in 110 km/h po avtocesti, ko prehitevam, pritisnem malce bolj, sploh, če za mano nori bedak, ki meni, da je omejitev hitrosti kršitev temeljnih človekovih pravic. "Počasi" pa vozim zato, ker je ekonomično - s stališča potrošnje bencina. In ni nevrotično. ;)
Objavite komentar
<< Home