sreda, maj 04, 2005

Zakaj pišem?

Včeraj mi je prijatelj zastavil zanimivo vprašanje "Zakaj pišem blog oz. kako lahko potem to postavim na ogled?". Odgovor ni tako enostaven. Najprej je potrebno vedeti, da sem začel s pisanjem bloga (livejournal) lani poleti in to obdobje je trajalo skoraj celo leto, natančneje od januarja do septembra 2004. Pravzaprav sem zdaj presenečen, da je trajalo tako dolgo. Meni osebno se je zdelo to obdobje mnogo krajše.

No.. poleg tega nekako od februarja 2005 bolj resno pišem čisto pravi dnevnik. Sedaj vzporedno pišem dva dnevnika. Zakaj torej pišem? V prvi vrsti zase, če pa še kdo najde kaj zanimivega v mojem pisanju pa toliko bolje. V ozadju sicer ostaja še vedno neprijeten občutek, da se razkrivam pred vsemi, mogoče tudi pred ljudmi katerim ne bi kazal dnevnika.

Tako.. to je na kratko vse za danes. Ciao! :)

EDIT [05-05-2005]: delno je tudi BeeBee "kriva" za to, da sem ponovno začel. Hvala BeeBee =)

7 Comments:

At 5/5/05 13:45, Blogger BeeBee said...

"EDIT [05-05-2005]: delno je tudi BeeBee "kriva" za to, da sem ponovno začel. Hvala BeeBee =)"

Daj tole malo razloži, prosim. A se slučajno poznava?

:)

 
At 5/5/05 14:01, Blogger Mayhem said...

Ne, ne poznava se še ;)

V Monitorju sem prebral tisti famozni članek in iz radovednosti šel pogledat ravno tvoj blog. In tako se je začelo.. zadovoljna z razlago? ;)

 
At 5/5/05 14:03, Blogger BeeBee said...

Zadovoljna, hvala. :)

 
At 5/5/05 14:20, Blogger Mayhem said...

No krasno :)

 
At 6/5/05 16:08, Blogger Centrifuzija said...

Naj ti le omenim, da še vedno nisi razložil, zakaj pišeš blog. Ampak kar se mene tiče mi ni potrebno razlagati. Tvoj blog - tvoje pisanje. Spoštujem to.

 
At 7/5/05 10:38, Blogger Mayhem said...

Pišem zase. Pišem zato, ker to včasih rabim, včasih pa je to navada. Opazujem sebe skozi čas. Včasih pa samo razmišljam. Enostavno :)

 
At 8/5/05 20:50, Blogger Centrifuzija said...

Točno to. Super. Vidiš, ostali mislimo podobno. Prihodnjič ti ne bo potrebno zastavljati vprašanj o namenih soblogistov, ker se boš lahko spomnil svojega odgovora.
Pa srečno.

 

Objavite komentar

<< Home