torek, marec 28, 2006

Ble ble

  • Mojca, še par dni ti dam cajta pol pa nagrada zapade :P
  • premišljujem o novih gumah. Stare so zelo bedne na mokri cesti. Še problem bo s temi gumami, ker lahko montiram gor samo 175/70 R13 82T ali 175/65 R14 82T. Ne vem zakaj ne smem imet recimo 185? A je taka bistvena razlika? Bla bla.. sploh nimam pojma niti kaj kupit. Sem imel v mislih Michelin Energy E3B pa mi jih kolega odsvetuje, ker naj bi že po enem letu ratale sranje. Nekako težko verjamem glede na to, da Michelin velja za solidnega proizvajalca. Ali pač? 20k za gumo pa tud ne bi rad porabil. Pri Španu sem našel še Pirelli P3000 Energy za isto ceno kot Michelin. Za take dimenzije izbire glih ni..
  • vreme je pokakano. Samo čakam kdaj bo dež. Vremenu primerno je tudi počutje. A lahko dobimo še malo sonca? Če ne drugega, bi rad pokazal svojo novo šminkersko jakno :)
  • grem na malico... dober tek!

5 Comments:

At 28/3/06 13:54, Anonymous Anonimni said...

R13 in R14? Ponavadi je to odvisno od dimenzije platišč in je edini veznik, ki ga tukaj lahko uporabljaš ali. Pač tovarne omogočajo ena ali druga platišča na avtu. Poglej še enkrat, kakšne gume imaš zdaj gor.
Iz 175 na 185 ponavadi gre (ne pa vedno) ampak avto bolj plava in ni toliko vodljiv (spet odvisno od platišč).
Sicer si pa vse te kode lahko lepo razložiš z Wikipedio
http://en.wikipedia.org/wiki/Tire_code

 
At 28/3/06 14:06, Blogger Mayhem said...

Zdej mam gor Kleber 175/70 R13. Pač sem dobil z avtom. Sej niso tko švoh zimske gume. Kolko para, tolko muzike.

Sam letne Sava bi pa rad zamenjal z nečim boljšim, ker so milo rečeno jajca čeprav so relativno malo obrabljene.

 
At 28/3/06 16:03, Blogger ursa said...

Če boš menjal na R14, vkalkuliraj v ceno še nove feltne. Jaz sem dobila avtič s 15 colskimi feltnami, potem sem pa za zimo kupila gume in feltne R14.

Plus je, da ni treba vsako leto dvakrat premontirat gum, minus je pa začetni strošek pri dodatnih feltnah (kar se je meni izšlo po sistemu cena(R14 gume + feltne) = cena(R15 gume), kar zate glede na dimenzijo gum, ki jo voziš zdaj, ne velja).

 
At 28/3/06 16:11, Blogger ursa said...

Aja, do zdaj sem vozila letne gume Continental (185/55 R15), ki so mi ble všeč in zimske gume Sava, ki so mi po eni sezoni in pol ratale bljah, ker se v kakršnikoli brozgi vključno z malo močnejšim dežjem niso več orng držale ceste, o (ne)odzivnosti bremz na mokri avtocesti pa sploh ne bi razlagala.

V ožjem izboru letnih gum imam do zdaj Goodyear in mogoče Pirelli, Continental je pa izpadel, ker ima slabe testne rezultate.

In definitivno delam iz avtomobilskih gum prehudo znanost :)

 
At 28/3/06 19:47, Blogger Mayhem said...

Jaz mam zimske in letne enakih dimenzij. Imam tud dva kompleta platišč. Tako da bi moral najt cepca, ki bo kupil platišča, če bi hotel gume večje dimenzije. Poleg tega bi moral izkašljat še 6.500 sitov za homologacijo. Nateg..

 

Objavite komentar

<< Home