sreda, maj 24, 2006

Živeli!

Ko sem bil lani na obisku pri kolegu v Münchenu, sem imel priložnost poskusiti lokalno pivo "Augustiner". Augustiner Bräu je najstarejša pivovarna v Münchenu in njihovo pivo je odlično. Ko ga enkrat poskusiš, pozabiš na Union, Laško in podobna "piva". Na mojo veliko žalost se dobi samo v bavarski prestolnici in v nekaterih berlinskih pubih. Da ne bom predolg, vsem ljubiteljem piva iz dna krigla priporočam tole pivce! Če vas pot zanese v München, si privoščite liter ali dva ;-) P.S. Drejček, ti tole ugaja? :-)

4 Comments:

At 25/5/06 11:48, Blogger Drejcek said...

veliko bolje :-)

torej..kdaj me pelješ v munchen?

 
At 25/5/06 17:27, Blogger Mayhem said...

ulala, ravno pravo ;-) j/k v bistvu mam kr veliko toleranco glede postave. Ne maram pa hudih ekstremov v kar spadajo prekle in sodi...

 
At 26/5/06 10:45, Anonymous Anonimni said...

uhh samo moje mnenje ....slovenska piva so po okusu ZELO dobra tako da mislim da so tiste navednice popolnoma nepotrebe ker nasa piva prekasajo precej tujih (in teh nisem poizkusil malo ...seveda gre tle tud za subjektivnost okusa kot pri vsaki stvari) so pa na zalost ta nasa piva popolnoma neprimerna za se napit z njimi...no razen ce ma kdo rad tigra v stanovanju :))))

 
At 26/5/06 10:54, Blogger Mayhem said...

Sej nisem rekel da tisto kar je tuje je apriori dobro. Sigurno se najde en kup tujih piv, ki so zanič. V tem primeru naše > tuje. Recimo meni je naše temno laško všeč. Medtem, ko se mi zdi navadno svetlo union pivo zanič. V postu sem navedel svoje mnenje in to je, da je konkretno Augustiner Helles pivo (s slike) veliko boljše od naših (svetlih) piv.

 

Objavite komentar

<< Home