sobota, maj 20, 2006

Oblačno z nasmehom

Za mano je kljub vremenu en lep sobotni dan. Začel se je tako, da nisem šel na morje, ker sem pričakoval dež. Dopoldan sva šla s sestro v BTC z namenom, da bi podpisal pogodbo za Simobilov Smart I paket in vzel nov telefon. Prijazna (in hudo luštna) uslužbenka mi je povedala, da mi ne morejo pomagati, če nimam s sabo zadnji račun od Mobitela. Ni mi povedala ali lahko podpišem pogodbo zdaj in opravim prenos številke kasneje, jaz pa nisem vprašal. OK, pa nič, kaj zdaj? Greva v Sport 2000, bojda imajo danes popuste. In res... trgovino sem zapustil z novim parom Nike supergic ;-) Sledil je še skok v Mečkatorja in konec nakupovanja.

In popoldan? No, popoldan oz. bolje rečeno zvečer sem šel na pijačo z drejčkom. Na začetku sem bil malo živčen, ona pa nič! Simpatična, skulirana, sproščena - to je drejček. Naslednjič greva na pir ;-)

1 Comments:

At 21/5/06 19:56, Blogger Drejcek said...

očitno znam še vedno skrivati živčnost. yey for me!
naslednjič pa LAŠKO :-)

 

Objavite komentar

<< Home