četrtek, maj 11, 2006

Napredek

Ker redno berem že 20 blogov, mi je tole vsakodnevno večkratno klikanje po 20-ih linkih postalo nadležno. Klikerji so se začeli obračati in spomnil sem se na RSS Feed. Ker Blogger po defaultu ne pozna RSS-a ampak izključno Atom, sem se vdal v usodo in inštaliral Forumzilla - extension za Thunderbird, ki obvlada RSS in Atom. Za enkrat mi Wolf služi kot poskusni zajček. Zna se zgoditi, da se bo moj način čekiranja blogov čisto spremenil ;)

EDIT: Bilo bi lepo, če bi obstajal tudi kakšen feed za komentarje.

6 Comments:

At 11/5/06 17:14, Blogger Black Betty said...

a lahko kakšen link do tega (f)atoma, ker bi jest tud to mela ;)

 
At 11/5/06 18:28, Blogger Mayhem said...

Ne vem zdej, kaj pravzaprav hočeš? Client oz. odjemalca za Atom feed ali samo možnost, da vklopiš Atom feed na svojem blogu?

Če rabiš odjemalca jih več najdeš na tem naslovu.

Specifično Forumzilla pa domuje tukaj.

 
At 11/5/06 22:27, Anonymous Anonimni said...

A jaz moram bit pa tester!?! No ja, pa saj je to na nek način kompliment! (Saj je, a ne?) :) As long as I keep my most faithful reader :)

 
At 11/5/06 23:17, Blogger Mayhem said...

Ne, tester sem jaz, ti pa si testni zajček ;) Kompliment? Lahko bi se tako reklo :)

 
At 12/5/06 08:17, Anonymous Anonimni said...

Probaj še tole: Sage. Uporabljam že kakšno leto, deluje OK, razen tega, da je potrebno vsake toliko zbrisat zgodovino firefoxa (ampak za ta problem sumim in krivim služben proxy - doma teh problemov nimam).

 
At 12/5/06 08:44, Blogger Mayhem said...

Tnx, bom probal :)

 

Objavite komentar

<< Home