torek, maj 02, 2006

2. maj

Še zadnji dan lenarjenja. Od četrtka do danes sem več ali manj samo luftal. OK, sem bil na treningu in v soboto na morju ampak, če to odmislim, sem bil v glavnem doma. Spat sem hodil po polnoči in vstajal ob desetih. Čemu je to podobno? Brez veze, res. Namesto, da bi izkoristil ta čas za kaj konstruktivnega, sem ga zapravil za gledanje filmov, Star Treka in prekladanje po stanovanju. Prav patetično. Po svoje komaj čakam, da začnem spet v službo hodit. Sej vem, potem se bom pritoževal, da rabim dopust. Ja kaj čem, enim nikol ni nič prav :)

1 Comments:

At 2/5/06 18:15, Anonymous Anonimni said...

Nisi edini, ki se je te dni samo prekladal po stanovanju in buljil v TV! Join the club - članov nas je ogromno! :) No ja, pa saj ni treba biti konstruktiven ves čas. Včasih to preveč utruja :)

 

Objavite komentar

<< Home