petek, februar 08, 2008

Imel je smolo

V sredo sem šel po avto saj naj bi bilo nadležno "cukanje" odpravljeno. A glej ga zlomka, ko sem se včeraj vozil, se mi je zdelo, da vseeno včasih mal cukne. Danes je spet po starem. Šel naj bi v Maribor a si s takim avtom ne upam. Če mi crkne sredi poti, bom bankrotiral še za vleko. Imam ga poln kufer. Za nameček (kot da ta moment nimam dovolj sranja), mi je včeraj materin fotoaparat padel po tleh in zdej se objektiv ne zapira. Juhej, novim stroškom naprej!

Pomiri se, Bojan...

Razmišljam, kaj bom danes počel glede na to, da je praznik, jaz pa praktično brez avta. Cunje sem dal prat, posodo sem tudi že pomil... prej sem mimogrede pokukal na Tjašin blog kjer omenjajo neko voditeljico, ki bojda spominja na Sašo. Kot voditeljica mi nikoli ni bila prav všeč. Ne vem zakaj, mogoče kakšna brezvezna najstniška finta. Ampak, ko sem maloprej bral njene prispevke sem imel ves čas v mislih besede "Saj sploh ne piše slabo!". Ravno nasprotno, všeč mi je kako piše. Morda pa se bom še kdaj vrnil na njen blog...

Kaj naj rečem.. še vedno nisem odločen kaj bom z avtom a vedno bolj se nagibam k temu, da bi se ga znebil. Za novega mi je žal vzeti kredit, kupiti 6 let starega pa je spet loterija. Tole bom moral dobro pretuhtat.

Oznake: , , ,

1 Comments:

At 8/2/08 11:17, Anonymous Anonimni said...

Jah, kot prvo: reklamiraj popravilo. Kot drugo - ne delat drame, če je tisto "leto ali dve" prišlo prej, kot si načrtoval. Pa tudi: saj ni dilema med novim in 6 let starim. Baje, da je optimalno kupovati 3 leta stare. So še dovolj novi, vendar so že izgubili ceno iz avtosalona. Je pa res, da je kupovanje avta - sploh iz druge roke - loterija. In upam, da moje "leto ali dve" še ne pride tako kmalu, čeprav me je v enem trenutku pičilo, da bi koreto zamenjala kar zdaj.

 

Objavite komentar

<< Home