sreda, januar 21, 2009

Zakaj pišem? (drugič)

Blog pišem že skorajda 4 leta in zadnje čase se mi zdi, da pišem le še iz navade. Objave so v glavnem precej kratke, komentatorje pa bi lahko preštel na prste ene roke. Obisk je še vedno razmeroma visok vendar precej odpade na iskalnike in fotke. Pravih bralcev je verjetno malo. Dovolj zgovoren dokaz je že to, da precej blogov nima več povezave na mojega. Sem postal res tako dolgočasen? No, če sem iskren, sem bil že od začetka presenečen, da to sploh kdo bere. Kaj zdaj? Ne vem... pisal bom dokler se ne naveličam.

Oznake:

3 Comments:

At 21/1/09 16:12, Blogger BeeBee said...

Meni se še iz navade ne da. Dejstvo je, da je ne-privat del mojega
življenja dolgočasen ali pa ne bi bilo prav pametno, da o tem javno pišem, privat je pa pač res privat.

 
At 21/1/09 16:29, Blogger Mayhem said...

Ja, sem opazil, da precej manj pišeš kot včasih.

 
At 23/1/09 19:38, Blogger Nivi said...

Se mi zdi, da vsi k se takole poznamo, bolj po malem pišemo zadnje cajte. Zgleda mamo ustvarjalno krizo. Pa sej, da je le vsake tolk cajta kšna objava, pa blog le živi :) Keep on!

 

Objavite komentar

<< Home