petek, december 26, 2008

O tem in onem

Vrnitvi iz Egipta je sledilo prilagajanje na stare tire. Spet služba in ostale obveznosti, ki so me brez milosti počakale. Sem ter tja se jim je priključil tudi kakšen nov problem. En izmed teh je povezan z avtom in sicer mi trese volan. Idej je veliko a mislim, da bo mehanik najbolje znal ugotoviti za kaj gre. Zopet mi nagaja mi tudi šestica... tokrat zateka dlesen tik pri zobu.

Moram priznati, da mi je na dopustu precej manjkalo plezanje. Zato sem si med tednom z veseljem privoščil malo poplezavanja po plastiki, med vikendom pa tudi turistično plezanje v Ospu z zaključkom na sladoledu v Portorožu :) Stare plezalke so že hudo potrebne obnove a to me še čaka. Prosti čas sem raje izkoristil za druženje s prijatelji, družino ter nekaj malega nakupovanja. Mi je pa med pohajkovanjem po CityPark-u končno uspelo urediti trajnik za Simobil.

Današnje popoldne smo preživeli na bližnji Rašici (641 m). Spremljalo nas je kar lepo vreme, pot na vrh pa je nezahtevna in precej prijetna. Snega je sicer bolj malo ampak to ni naredilo izlet nič slabši. Na vrhu smo se povzpeli tudi na opazovalni stolp nato pa smo si v domu Rašiške čete privoščili čaj. Presenečen sem le, ker v domu ni mogoče dobiti nobene kuhane jedi.

1 Comments:

At 27/12/08 10:16, Blogger Tina said...

Sej ne vem... mogoče sem ti že kdaj rekla... Ampak ti bom še enkrat. Mi bi slikce!!! :)))

 

Objavite komentar

<< Home