petek, december 09, 2005

S(r)anje #3

Je že kdo sanjal, da bere bloge? No jaz sem. Včeraj. Gledam BeeBeein blog in mi zgleda kot da bi bil pisan na papir, naslovi celo s srebrnim pisalom :) Zadnji post piše o tem kako se je že naveličala vseh dolgočasnih in brezveznih blogov in je zato pobrisala 3/4 linkov na druge bloge, med drugim tudi na mojega (argh my eyes!) in cookiejevega. Sem bil kar malo užaljen :)))

Ob tem sem se zamislil, zakaj tega jaz ne naredim? Zakaj imam še vedno linke na bloge, ki jih berem samo še iz navade ali pa sploh ne? Po mojem bom moral narediti nekaj podobnega kot moja sanjska BeeBee (pun intended) ;)

3 Comments:

At 9/12/05 12:14, Blogger BeeBee said...

Haha! Jaz pa folk z mostov v vodo mečem. No, v sanjah. :)

 
At 9/12/05 14:00, Anonymous Anonimni said...

jst pa v sanjah programiram; točneje pišem CSSje :-)

 
At 9/12/05 15:12, Blogger ursa said...

Jaz sem pa še par let nazaj redno v sanjah integrale računala. Kaj sem naredila s tistimi, pri katerih je treba it v Bronštajna zijat, ne vem več :)

No ampak mi je drugi del tvojega posta še bolj zanimiv kot sanje. Tud jaz sem se že zamislila nad linki na bloge, ki jih imam v svojem sidebaru. Tam jih imam predvsem zato, ker nisem vedno na eni mašini in nimam vedno bookmarkov pri roki, pa da mi ni treba polovice si.blogs naokol obrnit in ker se še nisem na agregatorje preusmerla ... en kup brezveznih razlogov v glavnem. No in bookmarki se stalno menjajo. Zakaj se pol moji linki ne?

"Jaz linkam tebe, ker ti linkaš mene" mi ni blo nikol pretirano blizu, tko da ne vem, kaj me matra. Mogoče si mislim, da ne bi rada koga ... kaj jaz vem ... prizadela je premočna beseda :) Potem se pa vprašam, kaj bi meni pomenilo, če bi me nekdo snel s svojega seznama. In odgovor je - v bistvu nič. Vseeno bi mi blo. Puberteta mi nagaja samo še sem pa tja, ampak pri linkih pa ne več.

(zdaj pa štej dneve do tistega, ko se bom res ojunačila spucat tisti svoj sidebar ...)

 

Objavite komentar

<< Home