četrtek, december 01, 2005

Slovo?

Urša, se poslavljaš? Od nas. Od mene? Žalosten sem. Počutim se kot bi me zapuščal prijatelj. Je to čudno? Mogoče ne bi bilo prav, če bi rekel, da te bom pogrešal.. vsekakor bom pogrešal tvoje besede. Upam, da tvoj akumulator ni čisto prazen in še obstaja upanje. Po drugi strani te razumem, ko praviš, da se tu ne počutiš doma. Jaz sem se kar udomačil. Ne pišem več samo zase temveč tudi za vas.. tudi zate Urša. Hmm.. slovo mi ni šlo nikoli dobro od rok. Kaj naj rečem.. na svidenje ali zbogom?

1 Comments:

At 1/12/05 10:51, Blogger ursa said...

Ej, zdej si pa vse pokvaru. Kaj naj pa zdaj? :)

Ko sem tisto piko danes zjutraj napisala, mi je blo takoj lažje. Pa ni hec v tem, da si ne želim več limat na blog svojih možganskih opilkov. Tisti moment, ko nekaj spravim skup, mi je ko kinder jajc, ko ga odpreš in pade ven igrača.

Sem pa ugotovila, da se futram na blogih s podobnim karakterjem, kot je moj. And ... well ... noben ne more bit vedno pavliha in vedno globok, pa četud je globok zame.

In tukaj, na tem mestu v mojem razmišljanju, moram al nehat pisat blog al pa se sprijaznit s tem, da se moja baterija napolni prepočas, da bi lahko pisala vsak dan al pa vsaka dva dni, kar mi je bil cilj.

Zjutraj sem se nagibala k prvemu. Zdaj se nagibam k drugemu. Verjetno bom pisala brez kakšnega voznega reda in tisto ne bo več podobno blogu ampak dnevniku senilnega starca z manjkajočimi listi.

Ne vem še čist ... dons sem mal depresivna in sem glihkar opalila en hejtmejl na flickr. Oziroma sem nastavila rit, da me bodo lahko fejst nazaj brcnil s kontrahejtmejlom, ker sem imela na accountu eno mogoče copyrightano sliko.

(btw ... tvoj današnji random word za tale comment vsebuje besedo fegi ... SO not politically correct :) )

 

Objavite komentar

<< Home