četrtek, december 29, 2005

Zimska idila

Že tretji dan sneg. Naj bi spet padal ponoči. Vožnja po večni poti je prava zimska pravljica. Sneg je prekril vse, kar se je dalo. Drevesa so oblečena v snežne plašče. Narava je prav prijetno mirna in jutri bi bilo lepo it mal v gozd na sprehod. Malo me skrbi za ptičke, ker si res ne predstavljam kje dobijo hrano, če je po tleh 30 cm snega. S sestro kupujeva ptičjo hišico že par let :P No, sicer vedno, ko jim pustimo hrano na balkonu, vse razmečejo kot največji barbari in je balkon poln semen. Ptički nagajivčki :) Ko sem bil še otrok, so kosi pogosto gnezdili na našem balkonu in na okenski polici moje sobe. Zdaj že dolgo ne več. Sprašujem se zakaj.

2 Comments:

At 30/12/05 08:05, Blogger BeeBee said...

Mislim, da se je vaša kosja družina preselila k nam. Pa tudi čez zimo zdaj prihajajo spat v bližino.

Sicer pa se pozimi namesto semen obnese tudi jabolko. Večji krhelj fiksiraš nekam in se bodo vsaj kosi hitro navadili. Pri nas sesujejo po eno jabolko na dan.

 
At 30/12/05 12:51, Blogger ursa said...

Moja nova novcata ptičja hiša je s placa od tistega tipa s košarami. In je že naseljena.

Ko sem še v bloku živela in sem imela prepoved postavljanja ptičje hiše na balkon, sem vsako jutro sprehodila psa po najbližji gmajni in na oddaljenem koncu (čimdlje od blokov) pod enim primernim grmovjem raztresla pol vrečke sončničnih semen. V par zimah se je potem to razpaslo v blokovsko tradicijo in so sprehajalci redno celo zimo nosili na tisti vogal hrano in hodili opazovat ptiče. Najdebelejše sinice sem tam vidla :)

Tko da ni treba glih ptičje hiše, samo plac z grmovjem brez prisotnosti mačkov je treba najt.

 

Objavite komentar

<< Home