torek, december 20, 2005

Nicknames

V svoji internetni karieri sem spremenil že kar nekaj nickov. Ko sem začel z ircanjem cca. leta 1993-94 je bilo na IRCu malo slovencev. Zato sem pogosto obiskoval kanale #england in #canada. Največkrat sem uporabljal nick SkyHawk (mimogrede, Skyhawk je letalo tovarne Cessna). Ko so se proti koncu devetdesetih zadeve začele spreminjati in je bilo gor čedalje več lokalcev, sem tudi jaz pogosto čepel na #slovenia. Tako sem spremenil tudi nick in sicer sem postal kar Svetnik. Kasneje sem dodal k nicku še leta, da bi se izognil tečnim najstnicam :)

Aja, še vedno nisem povedal od kod mi nick Half-Saint, ki ga uporabljam na forumih. V bistvu je enostavno. Ko je izšel Half-Life in sem začel igrati CS na lanpartijih in on-line, sem začutil potrebo po drugem nick-u. In tako sem postal Half-Saint.

Odkar sem prvič igral Close Combat 2 pa uporabljam za on-line prvoosebne streljačine in realno-časovne strategije kar nick CaptLarson (pogosto me ljudje sprašujejo ali sem šved :D)

In za konec.. zakaj Mayhem? Povsod kjer sem jaz, je tudi nered! He heee =)