četrtek, januar 05, 2006

Napačni razlogi

Za novo leto sem prejel en kup SMS-ov in na nobenega nisem odgovoril. Prvič in drugič mi je bilo malo neprijetno, vendar sem vztrajal do konca poplave SMS-ov. Svet se ni podrl. Kaže, da nihče ni jezen in jaz sem okej. Če nekaj naredim iz prepričanja da bodo ljudje razočarani ali jezni, ker tega nisem storil pomeni, da počnem to iz napačnega razloga. S tem torej predvidim negativen odziv in ravnam tako, da bi to vnaprej preprečil, čeprav v resnici sploh ne vem kako bi se kdo odzval.

1 Comments:

At 13/1/06 16:26, Blogger Sanjska Ženska said...

Jst tud nisem.. mislim, da tudi na enega ne. Med drugim zato, ker je bla večina premalo osebnih za moje pojme (sovražim to, ko en verz razpošljejo celemu imeniku), glaven razlog pa je bil ta, da sem imela 39°C in sem mi tud podrazno ni dalo premikat prešvicanega telesca vsakič, ko je zacingljalo.
Profil "mute" in srečno v leto 06 :)

 

Objavite komentar

<< Home