petek, marec 10, 2006

Komentarji

'bem ti skor bi popizdu, ker sm že od jutra poskušal pustit komentar na Blodnjaku in mi ni pustil... do zdej. No, zdej se lohk mal pomirim končno :) V bistvu kosilo čakam, v želodcu mi kruli 100 na uro. Grem na solatko :)

Aja, kaj je blo včeri na razgovoru.. pridem tja in mi podtaknejo dva testa. Prvi z matematičnimi nalogami tipa "Z enim litrom barve lahko pokriješ 60 kvadratnih metrov. Koliko barve potrebuješ za površino 30 x 2.5m?", drugi z tekstovnimi nalogami tipa "V temni sobi je 8 parov čevljev. Koliko čevljev moraš vzeti, da boš imel zagotovo en par?". Počutil sem se kot bi bil v šoli. Prvi test sem rešil za en drek, drugi pa kar solidno. Naj bi mi sporočili kaj in kako. Ne počutim se prav optimistično...

2 Comments:

At 10/3/06 13:32, Blogger ursa said...

Umm ... a ti iščeš delo na področju učne pomoči švoh učencem na prehodu iz osnovne v srednjo šolo? :)

Me prav zanima, kva so to zaene močne firme, ki ti na razgovoru za službo dajo nekaj takega za reševat. Še to bi te moral vprašat, a nosiš pižamco z medvedki al z rožcami ...

 
At 10/3/06 22:45, Anonymous Anonimni said...

ja odkar imamo kadrovsko na tej firmi, je res kr neki s temi testi... blesavo...

 

Objavite komentar

<< Home