sreda, april 12, 2006

Crash

Razbil sem avto. Na parkingu. Kot največji nespo. V rikverc obraču in se z desnim blatnikom ornk zabil v Nissan Micro. Tko je, če se človeku preveč mudi. In v svoji neizmerni modrosti sem ženski dal še kuponček. Kreten, ne? Zmenila sva se naj ona najprej oceni škodo in se bova potem odločila ali bom jaz plačal oboje ali pa bi raje uveljavljal zavarovanje. Samo imam zdej vedno bolj občutek, da bo šla škodo ocenit na zavarovalnico in sem verjetno fooked. 3x hura zame. Peesda.

UPDATE: bojda je na tistem avtu škode za 150K in tega vsekakor ne mislim plačat iz lastnega žepa. Bye-bye kuponček. V torek pa peljem svoj avto h kleparju.

9 Comments:

At 12/4/06 14:53, Blogger Vesna said...

Ojej... Držim pesti, da je soudeležena ženska poštena...

 
At 12/4/06 19:21, Blogger Yah0da said...

Jebemomast :S upam, da bo vse kul! sicer pa za v bodoče: dvakrat premisli, trikrat preudari, enkrat govori.

 
At 12/4/06 23:00, Anonymous Anonimni said...

Tja, se zgodi.
Upam, da bo škoda čim nižje ocenjena. Pa ne se sekirat preveč, se pač ne bo več ponovilo.
Drgač pa ja, se strinjam- peesda. ;)

 
At 13/4/06 12:10, Blogger miss.nymphee said...

Štor...:P

Kr prprau se...odkar sm se jst igrala plug na našem službenem parkirišču se mi dogajajo same pizdarije...nism še čist prepričana če je prekletstva že konc...;)

 
At 13/4/06 14:13, Blogger Mayhem said...

No, še zmer ne vem kva bo.. naj bi me dans poklicala. Tole čakanje je mal tečno..

 
At 13/4/06 19:56, Blogger Black Betty said...

No ti kar jaz povem, da ne boš preveč dolgo čakal. Ne bo te klicala. In ja, izkoristila bo kuponček. DDD

 
At 13/4/06 20:33, Blogger Mayhem said...

Ja hvala za tolažbo :P

 
At 13/4/06 23:28, Anonymous Anonimni said...

ce je nova micra, potem bo verjetno boljse, da ji pustis kuponcek.. ker bo itak zelela originalne dele..
je pa odvisno v katerem premijskem razredu si..
premisli, ko dobis vec podatkov..

 
At 16/4/06 13:08, Anonymous Anonimni said...

Ouch, close encounter :o Meni je tudi en na parkingu malo zacahnal moj avto, ampak me v tistem trenutku ni bilo zraven.. Kdorkoli je bil, je sel stran kot da ni bilo nic. Sicer res ni bilo nevemkaj, ampak vseeno na novem avtu res ne bom trpela prask. Pa so mi ga popravil - hvala za zavarovanje avta na parkiriscu! :))

Sicer pa upam, da si prisel poceni skozi..

 

Objavite komentar

<< Home