četrtek, maj 25, 2006

Blesave sanje

Imel sem res bizarne sanje. Moja zdajšnja firma kar čez noč propade. Ni mi šlo v račun zakaj so še pred kratkim na novo zaposlili en kup ljudi, če so vedeli kaj bo. Potem sem z nekaj sodelavci iz pisarne šel nazaj na staro firmo. Spomnim se občutkov sramu in poraza - odšel sem in zdaj se vračam kot poraženec čeprav nisem jaz kriv za "propad". En bivši sodelavec se je pohvalil, da je dobil povišico, direktor se je nasmihal kot bi mi privoščil neuspeh. Poleg tega nisem vedel ali bom lahko ostal tam v službi ali ne. In potem mi nekdo reče... sej obstaja še ena močna firma "neko ime", poskusi tam.

4 Comments:

At 25/5/06 12:06, Blogger Mayhem said...

Ona kdo? ;-)

 
At 25/5/06 13:20, Blogger BeeBee said...

Jaz sem sanjala, če so v eni finski besedi pikice na a-jih ali ne. (niso)

 
At 25/5/06 15:13, Blogger LONELY RIDERka said...

wild sanje, beebee, kaj naj recem ;))

prid raj kmal nazaj, da bos sanjala, ali so stersice na c-jih v cevapcicih ali ne...;) tile finci so te ze cist pokvarl...

 
At 25/5/06 20:30, Blogger Black Betty said...

Hehe ula teb dogaja. Sej men se je tud neki sanjal.. zih se mi je..sam pojma nimam kaj :) But it was weird!

 

Objavite komentar

<< Home