ponedeljek, junij 05, 2006

Daj-dam

Doma sem v preteklosti pogosto poslušal koliko so tako in drugače pomagali sorodnikom in kako naj bi le-ti še naprej pričakovali podporo čeprav je bilo tiste največje krize že zdavnaj konec. Prav tako radi v različnih kontekstih izjavijo "Kdo je nam (kdaj) kaj dal?". To ponavadi slišim kadar na TV pozivajo k donacijam za to in ono. Bi nam morda moral kdo kaj dati? Kdor prosi, bo dobil. Če si celo življenje ponosen na to, da ti nihče ni nič podaril, kaj potem pričakuješ od drugih? Hvaležnost do groba? Spomenik? Zavedam se, da jima ni bilo lahko pustiti vse in priti v Slovenijo pred toliko leti. V okolje kjer nista poznala nikogar in sta morala začeti iz nič, brez pomoči, zanesla sta se lahko le drug na drugega. Morda od tod izvira moj strah pred tem, da bi odšel delat kam v tujino... no, zdaj že zahajam v drugo temo. Dejstvo ostaja, da vedno poslušam eno in isto. Nikoli pa nisem slišal druge strani! Tudi, če je vse res. Zakaj rabim v glavi sliko sorodnikov parazitov, ki samo zahtevajo in nič ne dajo? Ne, hvala. Če ste dali, ste dali sami. Nihče vas ni silil. Nehote sem prevzel to resnico. Skozi ta primer vidim koliko sem pravzaprav dovzeten za mnenja staršev in veseli me, da lahko zdaj to postavim pod vprašaj. Ker prej mi to niti slučajno ni padlo na pamet. Sprašujem se koliko drugih resnic sem tako sprejel brez vprašanj? Najbrž ne malo.

3 Comments:

At 6/6/06 11:11, Blogger ursa said...

Dnevna doza vaše instant gratification na prvi tir :)

Ma ne ... ti bom resen komentar napisala. Jaz s podobnimi stvarmi pravzaprav nimam problemov, ker odkar razmišljam na mal bolj organiziran način, sem navajena vse, kar mi kdo pove in tud tisto, do česar pridem sama, vzet z mal distance. Kar pomeni, da dopuščam možnost, da je drugač, kot se mi tisti trenutek zdi. Stvari že čist iz navade gledam iz različnih zornih kotov in jih obračam v rokah, dokler se jih ne naveličam.

Ampak vseeno te razumem in v mojih očeh je sposobnost biti do nečesa skeptičen napredek. Tvoji starši so ti dali in povedali tisto, kar se je njim zdelo prav. Tvoja odločitev je, ali boš to naredil za lastno resnico. In ja, seveda si zdravo za gotovo sprejel še ogromno takih resnic ... vsi smo jih ... temu se reče vpliv okolja. Meni recimo je prava pot iz te pridobljene godlje, da se trudim poslušat in slišat tud glasove, ki se mi ne derejo direktno na ušesa. Saj ni treba it nazaj in do temeljev razdret vseh teh "vsiljenih" aksiomov samo zato, ker se ti zdi, da mogoče niso pravi ... start where you are ... odpri ušesa in razmišljaj. Sestavi svojo resnico, ki bo znala upoštevat tudi tujo.

In zdej, ko sem dokončno zafilozofirala, grem za sprostitev možganov iz krča igrat tetris :)

 
At 6/6/06 12:21, Blogger LONELY RIDERka said...

nic se bati studija v tujini - zakon je!

go, mayheN, go majheN...;))

 
At 6/6/06 13:13, Blogger Mayhem said...

Ma kakšen študij v tujini, za to sm prestar :) Govoru sm o delu v tujini.

 

Objavite komentar

<< Home