torek, maj 30, 2006

Surfanje z Mayhemom

Ko pridem v službo si najprej privoščim eno kavico z mlekom. Potem se parkiram za mizo, upalim Thunderbirda in preberem pošto ter feede. Nato se posvetim še blogom, ki jih berem na "staromoden" način. Ugotavljam, da se zadnje čase moje "surferske" navade precej spreminjajo. Včasih sem recimo vsak dan visel na forumu lemon64. Zdaj ga ne povoham niti enkrat mesečno. Pravzaprav redno spremljam samo še naš DRM forum. Ostalo po potrebi. Sem spadajo razni tutoriali, novičke, forumi in drugo. Za popestritev vsak dan obiščem še vicevi dana, vsaj 1x mesečno pa tudi eatliver.com ter bash.org. Moje surfanje se je torej zreduciralo na čekiranje blogov, en forum in tri humoristične strani. Heh, temu bi se še pred kakšnim letom smejal. Tempi passati...

3 Comments:

At 30/5/06 14:24, Blogger Mayhem said...

Vse to kar sem opisal na začetku, mi pobere kake pol urce ;) Sicer pa ni bil moj namen opisovati kaj počnem v službi temveč opisati moje "surferske" navade (na uršin predlog).

 
At 30/5/06 17:59, Blogger Black Betty said...

mayhem, odkar blogam imam podobne probleme kot ti.
Fak a rabimo kakšen sestanek anonimnih blogerjev. To vodi že v globoko močno odvisnost ;)
Drugih sajtov niti povoham več ne ;)

 
At 31/5/06 23:37, Blogger Mayhem said...

Ja, dejmo nardit en sestank, škodit ne more :)

 

Objavite komentar

<< Home