petek, junij 09, 2006

Kva-kva

A mi verjamete, da ne vem o čem bi pisu? Naj se prtožujem, da na flickru noben ne komentira mojih fotk? Al pa da noben ne komentira mojih komentarjev? Naj govorim o tem kako sm zmetu folk iz MSNja, ker mi grejo eni s svojim odnosom "you-call-me" ornk na jetra? Morda o tem, da sm se odloču do tabora nehat s tauhanjem, ker gre nenormalno velik keša? No, vsaj na tabor grem 100%, ker sm v službi dobu zeleno luč za dopust. Lahko bi še povedu kako me v kratkem čaka iskanje stanovanja pa se mi zdi mission impossible dobit flat za eno normalno ceno. Ma klinc vse skup... če ne druzga je bil včer kr fajn dan. Po šiht sm se šel mal slikat k mrwici pol na kafe z VesnoG in na konc še na klub pozdravit folk.

2 Comments:

At 9/6/06 11:12, Blogger Mayhem said...

Thanks, I guess...

 
At 9/6/06 13:46, Blogger Drejcek said...

lahko greš pa štajkat :P

 

Objavite komentar

<< Home