četrtek, februar 14, 2008

Oprafki

V torek sem bil po nekaj letih spet v ljubljanski drami. Z Ano sva šla gledat Jagobabo. Res so carji, pejte gledat :) Isti večer sem se tudi peljal z mestnim avtobusom (nazadnje sem to počel, ko sem imel razbit avto pred letom in pol).

Danes me čaka najprej servis obeh fotoaparatov in fehtanje, če lahko vsaj materin popravijo v enem tednu. Gre namreč na dansko naslednji vikend... potem skočim še na banko za pol leta vezat denarce, ki bi šli sicer zdej za nov avto. Sem še kaj pozabil? Se mi ne ljubi mislit :)

Oznake:

2 Comments:

At 17/2/08 10:15, Anonymous Anonimni said...

Vezanje??? Človek božji, to se ne splača! Raje delnice. Ali pa kakšen forex.

 
At 18/2/08 09:28, Anonymous Anonimni said...

Če se ne motim je vezava edini način, da za kratko obdobje nekam vložiš denar. Vprašanje, če se splačajo delnice na tako kratko obdobje?

 

Objavite komentar

<< Home