sreda, oktober 29, 2008

IPS 2008 Lisbon, 2. del

V sklopu seminarja sem se naučil novih tehnik, dojel pa sem tudi nekaj osnov, ki mi do tedaj niso bile jasne. Povdarek je bil seveda na praktičnem delu in ne na predavanjih. Tako smo obiskali cel kup zanimivih lokacij kot so lizbonski grad, Belem, Sintro, Cascais, Expo, Cabo da Roca, Fakulteto za agronomijo, center Lizbone idr. Dva večera smo namensko porabili tudi za nočno fotografijo. Sedaj mi ostane le še čim več prakse, še prej pa nakup kakšnega DSLR aparata, ker na kompakta se ne mislim prav dosti vračat, če ni 'lih treba :)

Kar se plezanja tiče je bilo to odlično. Kljub prehladu sem bil v dobri formi in v dveh plezalnih dneh premagal dve 6a in eno 6a+, napadel sem pa tudi eno 6b vendar mi ni uspelo. Plezališče leži čisto ob morju in je prav luštno. Vse smeri so opremljene z lepljenci in se ni zgodilo, da kje ne bi bilo štanta. Edina zanimivost je ta, da nikjer na štantih ni vponk temveč le rinke in se je potrebno prevezati. Drugače je skala odlična in precej razčlenjena. Vsekakor plezališče vredno obiska, če ste ravno v Lizboni.

Mesto mi je bilo precej všeč, še posebej stare, bogato okrašene stavbe in Ponte 25. Abril. Javni prevoz imajo za moje pojme odlično urejen, saj lahko izbirate med vlakom, podzemno, tramvajem in mestnim avtobusom. Zanimivo se mi je zdelo tudi to, da ima Porto s cca. 260.000 prebivalci svojo podzemno železnico, Ljubljana pa niti tramvaja ne premore. Poleg vsega naštetega se mi je v spomin vtisnila tudi množica slaščičarn, ki jih najdemo na vsakem koraku. Ponujajo tipične portugalske slaščice, ki bi jih lahko kar naprej jedel in se redil :)

Oznake: , , , ,