četrtek, december 15, 2005

Leteči tigri

Vsake tolko me prime radovednost, zakaj ne poznam nikogar, ki bi bil rojen na isti dan kot jaz. Danes sem na siblogs malo brskal in na nekem blogu našel link na Wikipedio kjer imajo za vsak dan navedene pomembne dogodke, rojstva in smrti znanih ljudi. Moram priznati, da sem bil presenečen, ko sem med osebami rojenimi 4. decembra zagledal ime Pappy Boyington. Za Boyingtona sem prvič slišal, ko sem pred leti prvič prebral njegovo knjigo Črne ovce. Ne prebral, požrl sem jo! Tako kot pred tem Clostermannov Veliki cirkus (kasneje je napisal še Nebo v plamenih). Te knjige so največ prispevale k tem, da sem se navdušil nad letalstvom in piloti 2. sv. vojne. Kot pilot se je Boyington boril na kitajskem (v okviru enote Leteči tigri) in na Pacifiku, preživel več kot leto in pol v japonskem ujetništvu, po dolgih letih premagal alkoholizem in se postavil spet na noge. Zelo verjetno sem si ustvaril idealizirano podobo tega človeka, pa vendar si ne morem kaj, da ga ne bi občudoval.

1 Comments:

At 16/12/05 08:43, Blogger Vesna said...

Jaz pa poznam še dve osebi, ki sta rojeni na 4. decembra.

 

Objavite komentar

<< Home