sreda, april 19, 2006

Evo ga

No.. konc je praznikov. In kaj sem pametnega počel te dni? Čisto nič. Spal sem, jedel, gledal filme in lenaril. Katastrofa. V nedeljo smo hotl na Šmarno goro ampak nam je dež preprečil zato smo šli v Azur žret :P No, vsaj na trening sem šel v ponedeljek. V zahvalo sem se v torek zjutraj zbudil z bolečinami v križu in kolenih. Še danes me bolijo kolena in počutim se kot pravi starček. Pizda, ves zjeban... a lahko kdo zrihta nova kolena in mi zravna hrbet? Od sedenja me bo konec. Človek res ni bil narejen za sedenje. Moral bi vsak dan telovadit. In tudi kakšno masažo bi si lahko spet počasi privoščil. Poleg tega se s tisto žensko ne morem nikakor zment glede škode, za službo pa tud ne vem kva bo. Me zgleda jebejo eni in drugi. Že od petka čakam na razgovor z našim direktorjem. Pa bom očitno še čakal, ker se gospodu nikamor ne mudi. Brez veze vse skup.

1 Comments:

At 20/4/06 23:49, Blogger Mayhem said...

Ma kaj, grem se klonirat :P

 

Objavite komentar

<< Home