petek, april 28, 2006

Leto bloga

Neopazno je minilo eno leto odkar sem začel pisat blog. V tem času je bilo objavljenih 407 "člankov", kar pomeni malenkost več kot ena objava dnevno. Števec je naštel cca. 16000 obiskov, kar ni malo. Poleg tega sem doživel še eno veliko presenečenje saj sem pristal na 7. mestu med "Top 20 blogs of 2005". Očitno me bere veliko več ljudi kot jih pušča komentarje ;) Kaj naj rečem, bilo je pestro in lepo je bilo spoznati vsaj en del bloggerske populacije v živo. Če vas zanima kaj še pride, ostanite v moji družbi tudi naslednje leto...

2 Comments:

At 28/4/06 12:45, Anonymous Anonimni said...

bravo, bomo ostal v voji druzbi. le tako naprej :)

 
At 29/4/06 15:16, Blogger Drejcek said...

čestitke...and stay just the way you are ;-)

 

Objavite komentar

<< Home