sreda, april 26, 2006

Mobiteli

Razmišljam o tem, da bi mojo 5 let staro Nokio 3310 počasi upokojil. Sicer še vedno dela brez problemov (noče in noče crknit) vendar baterija v najboljšem primeru drži 2 dni. Letos dokončno izgubim študentski paket pri Mobitelu, pri Simobilu pa imajo (kako prikladno) ravno zdaj akcijo tako da bi se verjetno splačalo prešaltat na njihov Smart I paket. In zdej smo pri dilemi: kateri telefon izbrati? Bolj ko gledam, manj mi je jasno. Prevelika izbira je lahko problem. Po premisleku sem izbor zožal na tri telefone vendar vsakemu nekaj manjka. Gremo lepo nazaj na začetek. Hotel sem čim bolj preprost telefon z IrDA in GPRS. Tem kriterijem ustreza Nokia 6021. Model je skoraj identičen 6020 s to razliko, da nima fotoaparata, ima pa Bluetooth. Potem sem se zagledal še v Nokio 6230i in Sony-Ericsson K750i. Ampak... zakaj bi dal 30 jurjev za telefon, če bom potem zelo verjetno uporabljal samo osnovne funkcije, tako kot do zdaj. Ne rabim ne MP3 playerja, ne fotoaparata. Ali je bolje imeti vse v eni napravi ali vsako stvar posebej? V primeru, da ti crkne telefon ostaneš brez vsega. Poleg tega ni nobena od teh vgrajenih naprav nič posebnega. Še malo bo treba premislit...

1 Comments:

At 30/4/06 20:58, Anonymous Anonimni said...

No, vidim, da nisem samo jaz pred takšnole dilemo - pri meni je enako: zakaj bi človek hotel neznansko drag telefon, če pa potem uporabljaš le funkcijo "klic" in "sms" :)
No ja, premišljevanje o telefonih se nadaljuje...

 

Objavite komentar

<< Home