četrtek, maj 25, 2006

Maxi-mix

i. Včeraj sem se poslovil od svoje prve potapljaške obleke. Prodal sem jo možakarju iz Celja za skoraj polovično ceno. Sem imel po svoje kar srečo, ker nisem potreboval niti 2 meseca za jo prodat. Zato sem kar zadovoljen saj si bom s tem denarjem lahko delno financiral potapljaški računalnik, ki ga potrebujem veliko bolj kot dve obleki :-) Brez računalnika si pod vodo pač mrzel...

ii. Očitno bo moj fenomenalni načrt za branje blogov prek feedov še nekaj časa samo delno uresničljiv. Zakaj? Zato, ker imajo nekateri pokvarjen (Ulala) ali izklopljen (Lonely riderka) feed (navadena primera sta samo za ilustracijo ;-))! In tako mi ne preostane drugega kot da še naprej besno klikam na linke do blogov... *klik*klik*klik*... večkrat na dan :P

iii. Moj spomin te dni spet peša. Danes sem si sestavil seznam opravil za naslednjih nekaj dni in ugotovil, da je precej dolg. Predvsem zato, ker zadev ne rešujem sproti ampak pogosto pozabljam na njih. V službo sem poleg tega odnesel tudi en namizni koledarček na kateri si zapisujem opravke. Vsaj vem, kaj me čaka naslednjih nekaj dni :-)

iv. Rad bi napisal kaj o Dnevu mladosti a imam en problem. Ne pade mi na pamet nič posebnega! Seveda, včasih je bil to praznik s štafeto, fešto in vsem.. naš dragi "precednik" Tito je praznoval rojstni dan. Me zanima kako so se takrat počutili vsi tisti jugoslovani, ki so praznovali na isti dan? Pravzaprav poznam dve osebi, ki sta prav tako rojeni 25.5., morda bi lahko vprašal :) Letos sem imel spet idejo, da bi naredil kaj priložnosti primernega. Recimo izobesil staro jugoslovansko zastavo ali oblekel t-shirt s Titovim portretom. Eh, bom drugo leto... itak nimam ne zastave ne majice.

4 Comments:

At 26/5/06 01:47, Blogger Wacky said...

potem si boš pa lahko sprogramiral potapljaški računalnik, da te opomni, da naslednje leto oblečeš jugoslovansko zastavo in naštimaš feed svojima soblogerkama...

 
At 26/5/06 08:22, Blogger Mayhem said...

poskus humorja ali ignoranca? ;-)

 
At 26/5/06 10:58, Blogger LONELY RIDERka said...

emm...feeda nimam zato ,ker sem computer illiterate in tega sploh ne znam nastimat.
iz istega razloga ze ene 4 mesece jamram, kok mi gre na jetra moj template, pa se ni spremenjen.
iz istega razloga nimam counterja...
pa chatboxa...
pa domacih zivali na blogu..
pa se kej bi se naslo ;)

 
At 26/5/06 16:30, Blogger LONELY RIDERka said...

mislis mozilla firefox? ;)

 

Objavite komentar

<< Home