sobota, junij 10, 2006

Ježek

Malo pred enajsto sem se šel mal sprehodit na svež zrak. Nisem bil zunaj niti 5 minut, ko je nekaj metrov pred mano čez pločnik stekel ježek in se ustavil na robu, tik pred travo . Stopil sem k njemu in si ga ogledal z vseh strani :) Potem sem ga še malo podrezal s travnato bilko a ni nič reagiral. Ko sem se umaknil za pol metra je stopil naprej v visoko travo. Ker ga nisem več videl sem pomislil na svetilko! Jasno, tečem v stanovanje, zagrabim svetilko in hitro nazaj. Gazim po travi, svetim, napenjam oči.,. a ježa nikjer. Škoda... očitno je zavohal kaj naklepam in ušel ;)

4 Comments:

At 10/6/06 10:12, Blogger LONELY RIDERka said...

kaj si pa naklepu? ga pojest za zajtrk/vecerjo al kaj? ;)

 
At 10/6/06 13:24, Blogger Mayhem said...

Edini zame užitni ježki so tisti čokoladni iz trgovine ;)

 
At 10/6/06 17:45, Blogger Mayhem said...

za kazen dobiš za pojest celga ježka iz trgovine :P

 
At 11/6/06 12:15, Blogger Mayhem said...

Ti je oproščeno.

 

Objavite komentar

<< Home