sobota, avgust 27, 2011

Fotr

21.7. sem pri 34-ih postal Fotr, mi pa družina. Mali Samo je star že dober mesec, zredil se je že za nekaj več kot en kilogram in vedno bolj pozorno opazuje svet. Očetovstvo je veliko bolj zabavno kot sem si mislil :-) V previjanju sem že pravi mojster, pa tudi na sprehode hodimo - z vozičkom, da ne bo pomote. Samo je poosebljena pridnost. Joka samo kadar je lačen, sicer pa bolj godrnja in brca, kadar mu kaj ne paše. Ne bi si mogel želeti boljšega in lepšega otroka :-)

Oznake: , , ,

3 Comments:

At 27/8/11 22:56, Blogger BeeBee said...

Čestitam! Pa fajn ime ima poba. :)

(Pa sklepam, da je bilo 21. 7., ne 21. 8.)

 
At 27/8/11 22:58, Blogger Mayhem II. said...

Hehe, ja, hvala za tole. Sem popravil :-)

 
At 30/8/11 19:42, Blogger VesnaG said...

Čestitke obema za starševstvo.
Samotu pa želim, da bi mu bilo lepo med ljudmi.

 

Objavite komentar

<< Home